METODY I NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE
DLA KOGO?
Szkolenia dedykowane są nauczycielom akademickim, którzy legitymują się doświadczeniem dydaktycznym.
W miarę dostępności miejsc mogą w nich wziąć udział również doktoranci UG.
JAKI JEST CEL?
Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych.
DLACZEGO WARTO?
Udział w szkoleniach dydaktycznych oferuje pogłębienie kompetencji praktycznych w obszarach wybranych przez uczestnika.
JAKIE SĄ WARUNKI REKRUTACJI?
Zapisy na każde szkolenie prowadzone jest osobno. W przypadku ograniczonej liczby miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na szkolenia realizowane będą w terminie: od 19 lutego 2024 r. (godz. 8:00) do 23 lutego 2024 r. (godz. 12:00)
O uruchomieniu szkolenia decydować będzie liczba zgłoszeń.
Wymiar godzin: w zależności od szkolenia
Zajęcia stacjonarne – Biblioteka Ekonomiczna w Sopocie, ul. Armii Krajowej 110
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem
- Szkolenia nieuruchomione
- Szkolenia uruchomione / zapisy zakończone
-
- Portfolio a dziennik uczenia się – czy na pewno to samo i czemu to służy?
- Aktywizacja studentów podczas zajęć metodą „Low Threshold Strategies”
- Strategia Kaizen – sposób na prokrastynację nie tylko u studentów
- Interaktywne narzędzia (z elementami sztucznej inteligencji) = atrakcyjne zajęcia (z elementami AI)
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela i studenta (mapowanie literatury, tworzenie testów i quizów, generowanie grafiki, awatara video, prezentacji, głosu i muzyki)
- „Równanie hipokampa” – czyli jak motywować do uczenia się
- Grafika dla nauczyciela
- Indywidualizacja nauczania
- Mini-escape room edukacyjny
- Gamifikacja – warsztat projektowania zgamifikowanego kursu akademickiego
- English for Didactic Purposes
- Speaking Skills in Academic Context
- Rubrics – tabele oceniania w dydaktyce akademickiej
- Skuteczna lektura tekstów przez studentów
- WordPress – tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w badaniach naukowych
- Sztuczna inteligencja – wsparcie w tworzeniu materiałów dydaktycznych
- Sztuczna inteligencja – asystent/ka wsparcia w pracy akademickiej
- Ocenianie bez tajemnic
- Tworzenie interaktywnych i dynamicznych prezentacji
- Gra decyzyjna jako narzędzie dydaktyczne – warsztaty
- Tworzenie kursów e-learningowych od A do Z
- Parafraza i Jigsaw Reading jako klucze do skutecznej, grupowej pracy studentów nad tekstem naukowym