Sztuczna inteligencja – wsparcie w tworzeniu materiałów dydaktycznych

prowadzący: dr Grzegorz D. Stunża

Cel szkolenia:

Celem czterogodzinnego szkolenia online jest umożliwienie uczestnikom, głównie nauczycielom i twórcom treści dydaktycznych, zdobycia umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w celu tworzenia innowacyjnych, angażujących i skutecznych materiałów dydaktycznych. Szkolenie ma na celu pokazanie, jak narzędzia AI mogą usprawnić proces projektowania edukacyjnego, personalizacji nauczania i oceny efektywności materiałów dydaktycznych.

Opis szkolenia:

Szkolenie skupi się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w procesie tworzenia materiałów dydaktycznych. Uczestnicy nauczą się, jak AI może pomóc w dostosowaniu treści do indywidualnych potrzeb uczących się, w tym w zakresie adaptacyjnego uczenia się i personalizacji treści. Omówimy także, jak narzędzia AI mogą wspierać kreatywność w tworzeniu interaktywnych i angażujących materiałów, w tym gier edukacyjnych, symulacji i wizualizacji. Szkolenie będzie również zawierało praktyczne wskazówki dotyczące integracji AI w istniejących materiałach dydaktycznych oraz zwróci uwagę na etyczne aspekty wykorzystania AI w edukacji. Interaktywne sesje, studia przypadków i dyskusje pozwolą uczestnikom na wymianę doświadczeń i najlepszych praktyk, jak również na eksplorację nowych możliwości, jakie AI otwiera w dziedzinie edukacji.

 

Link do formularza zgłoszeniowego przy terminie grupy.
(dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)

Zapisy w terminie: od 19 lutego 2024 r. (godz. 8:00) do 23 lutego 2024 r. (godz. 12:00)

Liczba dostępnych miejsc: maksymalnie 3 grupy do 20 osób każda
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci (w miarę dostępności miejsc)

Wymiar szkolenia: 4 godziny (warsztat on-line)

Terminy:

Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem