ZAPISY NA SZKOLENIA PONIŻEJ po kliknięciu w link z opisem szkolenia
DLA KOGO?
Szkolenia dedykowane są nauczycielom akademickim, którzy legitymują się doświadczeniem dydaktycznym.
W miarę dostępności miejsc mogą w nich wziąć udział również doktoranci UG (zgłoszenia mailem na cddit@ug.edu.pl).
JAKI JEST CEL?
Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych.
DLACZEGO WARTO?
Udział w szkoleniach dydaktycznych oferuje pogłębienie kompetencji praktycznych w obszarach wybranych przez uczestnika.
JAKIE SĄ WARUNKI REKRUTACJI?
Zapisy na każde szkolenie prowadzone jest osobno. W przypadku ograniczonej liczby miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na szkolenia realizowane będą w terminie: od 21.10.2024 r. (godz. 8:00) do 27.10.2024 r. (godz. 24:00).
O uruchomieniu szkolenia decydować będzie liczba zgłoszeń.
Wymiar: od 3 do 20 godzin w zależności od szkolenia
Zajęcia stacjonarne – Biblioteka Ekonomiczna w Sopocie, ul. Armii Krajowej 110
Excel w pracy dydaktycznej
Konstruktywne dopasowanie bez tajemnic
Ocenianie bez tajemnic
Sztuka kreatywnego i kształcącego notowania – czyli jak wspierać studentów celowym czytaniu, notowaniu i analizie tekstów naukowych
Empatia i profesjonalizm w pracy ze studiującymi
Edukacyjny mini-escape room
Akademickie studio nagrań – profesjonalny webinar / materiał wideo dla studentów
Pisanie kreatywne jako narzędzie dydaktyczne – czy można nauczyć statystyki wierszem?
Dydaktyka wrażliwa międzykulturowo – co to dzisiaj oznacza?
Grafika w pracy nauczyciela
Mikro-learning – krótko i treściwie
Ściągi i ściągawki – o możliwościach ich wykorzystania na zajęciach praktycznej nauki języka obcego
English for Didactic Purposes
Let’s talk about it – co w dydaktyce akademickiej piszczy.
Wyjście z letargu. Aktywacja ruchowa w kontekście stacjonarnych zajęć akademickich.
Tworzenie angażujących treści dydaktycznych z wykorzystaniem Miro
Odwrócony egzamin. Warsztaty egzaminowania i konstruowania zadań egzaminacyjnych
Warsztaty przygotowania gry dydaktycznej TRIVIA
Krótkie formy wideo do wspomagania procesów dydaktycznych
„Równanie hipokampa” – czyli jak motywować do uczenia się
Jak wykorzystać myślenie projektowe na zajęciach ze studentami?
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela i studenta