METODY I NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE
DLA KOGO?
Szkolenia dedykowane są nauczycielom akademickim, którzy legitymują się doświadczeniem dydaktycznym.
W miarę dostępności miejsc mogą w nich wziąć udział również doktoranci UG.
JAKI JEST CEL?
Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych.
DLACZEGO WARTO?
Udział w szkoleniach dydaktycznych oferuje pogłębienie kompetencji praktycznych w obszarach wybranych przez uczestnika.
JAKIE SĄ WARUNKI REKRUTACJI?
Zapisy na każde szkolenie prowadzone jest osobno. W przypadku ograniczonej liczby miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na szkolenia realizowane były w terminie: od 20.02.2023 r. (godz. 8:00) do 24.02.2023 r. (godz. 12:00)
Wymiar: od 3 do 15 godzin w zależności od szkolenia
Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie CDDiT – budynek Biblioteki Ekonomicznej w Sopocie (ul. Armii Krajowej 110).
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem
Zrealizowane:
- Genially – przygotuj genialne materiały do zajęć
- Konflikt praca-dom i dom-praca – czyli jak zadbać o bezpieczny balans i harmonię pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
- Interaktywne narzędzia = atrakcyjne zajęcia (praca m.in. z Mentimeter, Canva, Wordwall i in.)
- Wykład – czy na pewno relikt przeszłości? O klasycznej formie akademickiego kształcenia innowacyjnie
- Wystąpienia publiczne w świecie akademickim
- Konflikty w pracy nauczyciela – czyli od sporu do zgody
- Narzędzia wykorzystywane do przygotowania prezentacji i materiałów dydaktycznych
- Informacja zwrotna jako prezent dla studenta
- Przerwa od TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych), czyli o kilku „analogowych” metodach pracy na zajęciach
- Akademickie studio nagrań – profesjonalny webinar / materiał wideo dla studentów
- Portfolio studenta/learning diary jako narzędzia oceny i uczenia się
- Aktywizacja studentów podczas zajęć metodą Low Threshold Strategy
- Gamifikacja w edukacji akademickiej
- Ocenianie w szkole wyższej – od oceniania pracy młodzieży akademickiej do oceniania jako studiowania
- Tworzenie kursów e-learningowych od A do Z
- Atrakcyjna dyskusja moderowana
- Komunikacja z osobami neuroatypowymi w dydaktyce akademickiej
- Gra jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie gier stosowanych na Wydziale Zarządzania
- Uatrakcyjnienie zajęć na różnych kierunkach poprzez adaptację narzędzi dydaktycznych do nauki języków
- Z inspiracji podejściem M. Montessori – czyli jak prowadzić zajęcia aby rozwijać indywidualne potencjały studentów?
- WordPress – tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi (np. strony kół naukowych, konferencji, wydarzeń)
- Grafika w pracy nauczyciela – tworzenie prostych form graficznych
- Animacja w pracy nauczyciela: ruch + czas = dynamika
- Jak skutecznie aktywizować studentów podczas zajęć w trybie stacjonarnym i zdalnym?
- Asertywny nauczyciel – czyli w zgodzie ze sobą i innymi
- Superwizja – czyli jak chronić się przed wypaleniem zawodowym i utratą zdrowia
- Zarządzanie czasem na wielu polach aktywności zawodowej
- Komunikacja empatyczna między nauczycielem a studentem – trening
Odwołane: