Gamifikacja w edukacji akademickiej

prowadzący: dr Wojciech Glac, prof. UG

Gamifikacja (grywalizacja) opiera się na wykorzystaniu elementów znanych ze świata gier w projektowaniu długotrwałego procesu uczenia się. Sfabularyzowana gamifikacja tworzy rdzeń procesu, w którym kurs akademicki staje się grą, studenci – graczami, a wykonywane przez nich zadania – misjami w grze. Dzięki wykorzystaniu gamifikacji możliwe jest wzbudzenie wśród studentów długotrwałej motywacji i zaangażowania w proces uczenia się. Dobrze zaprojektowana gra z atrakcyjną fabułą i misjami sprawia, że uczenie się staje się swoistą przygodą, a udział w rozgrywce źródłem pozytywnych emocji. Z doświadczeń własnych prowadzącego wynika, że stosowanie gamifikacji podnosi nie tylko motywację wśród studentów, ale realnie wpływa na jakość uczenia, zwiększając ilość i trwałość wiedzy i umiejętności zdobywanych przez studentów.

Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/kr7WLzxz9R (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 20.02.2023 r. (godz. 8:00) do 24.02.2023 r. (godz. 12:00)

Liczba dostępnych miejsc: 15 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci (w miarę dostępności miejsc)

Wymiar szkolenia: 6 godzin (warsztat stacjonarny)
Przed szkoleniem uczestnicy są zobowiązani do obejrzenia nagrania z częścią teoretyczną, które zostanie udostępnione przez prowadzącego.


Termin: 30.03.2023 r. (czwartek) w godz. 14:00-18:30


Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem

Powrót do poprzedniej strony