ROZWÓJ ZAWODOWY I OSOBISTY
DLA KOGO?
Szkolenia dedykowane są nauczycielom akademickim, którzy chcą doskonalić kompetencje miękkie pozwalające realizować zadania zawodowe.
W miarę dostępności miejsc mogą w nich wziąć udział również doktoranci UG.
JAKI JEST CEL?
Celem jest poszerzanie kompetencji, szczególnie w obszarze komunikacji i efektywnej współpracy w zespołach.
DLACZEGO WARTO?
W procesie dydaktycznym i codziennej pracy akademickiej istotna jest nie tylko wiedza specjalistyczna, ale także umiejętność współpracy, skuteczna komunikacja oraz elastyczność w adaptacji do zmian. Te aspekty nie tylko ułatwiają pracę, ale także tworzą pozytywną atmosferę, sprzyjającą efektywnemu uczeniu się i rozwojowi zarówno nauczycieli, jak i studentów.
JAKIE SĄ WARUNKI REKRUTACJI?
Zapisy na każde szkolenie prowadzone jest osobno. W przypadku ograniczonej liczby miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na szkolenia realizowane będą w terminie: od 12 października 2023 r. (godz. 8:00) do 18 października 2023 r. (godz. 12:00)
O uruchomieniu szkolenia decydować będzie liczba zgłoszeń.
Wymiar: od 3 do 18 godzin w zależności od szkolenia
Zajęcia stacjonarne – Biblioteka Ekonomiczna w Sopocie, ul. Armii Krajowej 110
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem
Zakończone:
- Wypalenie zawodowe – groźba czy nieuchronna konsekwencja chronicznego stresu w miejscu pracy?
- Wystąpienia publiczne i autoprezentacja dla akademików
- Konflikt praca-dom i dom-praca – czyli jak zadbać o bezpieczny balans i harmonię pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
- Sztuka komunikacji – czyli jak być przekonującym i wiarygodnym w przekazie
- Proces grupowy, czyli nauczyciel w roli lidera w trakcie pracy z grupą zajęciową
- Konflikty w pracy nauczyciela – czyli od sporu do zgody
- Zespół sukcesu: przywództwo, komunikacja i motywacja
- 7 nawyków skutecznego działania dla nauczyciela akademickiego – true or false?
- Komunikacja na uniwersytecie – trening umiejętności
- Rozwój poprzez analizę własnych doświadczeń – kurs zaawansowanych kompetencji dydaktycznych
Odwołane: