mgr Anna Osińska

anna.osinska@ug.edu.pl

Afiliacja
Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu

Doświadczenie w pracy zawodowej i dydaktycznej
Moje doświadczenie zawodowe związane jest głównie z działalnością edukacyjną i szkoleniową. Po ukończeniu magisterskich studiów pedagogicznych na Wydziale Pedagogiki i Wychowania Artystycznego UWM przez ponad 15 lat pracowałam w firmie szkoleniowej zajmując się nie tylko realizacją ale także pisaniem projektów szkoleniowych finansowanych ze środków unijnych. Jestem współautorką kilku projektów oraz autorką całości 4 projektów, które w otwartej procedurze konkursowej otrzymały dofinansowanie o łącznej wartości powyżej 8 mln złotych. W tym czasie (najczęściej jednocześnie) pełniłam wiele funkcji, między innymi: eksperta ds. szkoleń, eksperta ds. monitoringu i ewaluacji, kierownika administracyjnego biura projektu, koordynatora projektów – zajmując się organizacją szkoleń, warsztatów, monitoringiem i ewaluacją (w tym tworzeniem narzędzi do monitoringu), tworzeniem programów szkoleniowych, kontrolą
i zarządzaniem budżetem, zarządzaniem kadrą (kilkunastoosobową), koordynacją całości działań projektowych. Swoje doświadczenie praktyczne nieustannie uzupełniałam wiedzą teoretyczną nie tylko podczas krótkich form szkoleniowych ale głównie na studiach podyplomowych w zakresie: Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Master of Business Administration Zarządzanie Zasobami Ludzkimi MBA ZZL), Efektywności Ekonomicznej Przedsiębiorstw, Rachunkowości
i Controllingu, Ochrony Danych Osobowych. Ukończyłam również drugie studia na poziomie licencjatu z Administracji na Wydziale Prawa i Administracji UWM.

Poza pracą związaną z zarządzaniem projektami, zajmowałam się również działalnością dydaktyczną prowadząc zajęcia ze studentami z metodologii badań pedagogicznych oraz patologii społecznych, a także hobbistycznie „naukową” biorąc udział w 2 konferencjach międzynarodowych prezentując – podczas sesji posterowych – badania dotyczące oceny wdrażania przepisów RODO/bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w obrocie gospodarczym.

W chwili obecnej moje osobiste zainteresowania zawodowe związane są
z zarządzaniem budżetami, finansami oraz organizacją procesów – ich usprawnianiem, efektywnością i optymalizacją.

 

Moje zadania w CDDiT

  • planowanie procesów dotyczących działalności szkoleniowej CDDIT
  • organizacja i obsługa szkoleń, warsztatów, konferencji
  • współudział w tworzeniu i realizacji projektów pod egidą CDDIT
  • zarządzanie finansami, gospodarką materiałową oraz budżetami projektów realizowanych przez CDDIT (moje ulubione 😊)