prowadzący: dr Jarosław Jendza
W nowoczesnej dydaktyce akademickiej furorę robią różne metody aktywizujące. Jednocześnie słychać głosy mówiące o tym, że wykład akademicki – jako „podająca” forma „przekazu” treści kształcenia – stracił swoją adekwatność, a nawet pojawią się opinie kwestionujące jego skuteczność. Z drugiej strony pojawiają się nowe formuły realizacji wykładu, choćby w postaci popularnych, krótkich prezentacji, które cieszą się uznaniem. W trakcie naszego webinarium przyjrzymy się specyfice wykładu, a następnie popracujemy wspólnie nad możliwościami uczynienia tej formy pracy z młodzieżą akademicką innowacyjną, angażującą i inicjującą proces studiowania.
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/p5krRS7RC9 (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 20.02.2023 r. (godz. 8:00) do 24.02.2023 r. (godz. 12:00)
Liczba dostępnych miejsc: bez ograniczeń
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci
Wymiar szkolenia: 3 godziny (warsztat on-line)
Termin: 08.03.2023 r. (środa) w godz. 17:00-19:15
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem