prowadzący: dr Jarosław Jendza
Tematyką warsztatu są dwie odmienne strategie oceniania wytworów pracy studentów. Zorientowanie na wynik jest wciąż dominującą tendencją, choć wyniki badań poświęcone temu zagadnieniu pokazują, że to właśnie orientacja na proces może skuteczniej przyczyniać się do pogłębionego studiowania. W trakcie warsztatu poznamy narzędzia obu strategii.
Link do spotkania:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZWUxNzI1YWYtMTZiZi00MjU1LTg4ZDQtMThiYjFkYmE2Mzgz%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222d9a5a9f-69b7-4940-a1a6-af55f35ba069%22%2c%22Oid%22%3a%22fcad1720-9d37-4c7d-a7f9-6f49995c1947%22%7d
Link do zapisów: https://forms.office.com/r/Gj4gaxbRmm
Liczba dostępnych miejsc – bez ograniczeń
Szkolenie on-line – 4 godziny
01.04.2022 r. (piątek) godz. 16:00-19:00
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem