Gamifikacja w edukacji akademickiej

prowadzący: dr Wojciech Glac, prof. UG

Gamifikacja (grywalizacja) opiera się na wykorzystaniu elementów znanych ze świata gier w projektowaniu długotrwałego procesu uczenia się. Sfabularyzowana gamifikacja tworzy rdzeń procesu, w którym kurs akademicki staje się grą, studenci – graczami, a wykonywane przez nich zadania – misjami w grze. Dzięki wykorzystaniu gamifikacji możliwe jest wzbudzenie wśród studentów długotrwałej motywacji i zaangażowania w proces uczenia się. Dobrze zaprojektowana gra z atrakcyjną fabułą i misjami sprawia, że uczenie się staje się swoistą przygodą, a udział w rozgrywce źródłem pozytywnych emocji. Z doświadczeń własnych prowadzącego wynika, że stosowanie gamifikacji podnosi nie tylko motywację wśród studentów, ale realnie wpływa na jakość uczenia, zwiększając ilość i trwałość wiedzy i umiejętności zdobywanych przez studentów.

Link do zapisów: https://forms.office.com/r/4EardjYK2H (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: 3 października 2022 r. (godz. 8.00) – 17 października 2022 r. (godz. 12.00)

Liczba dostępnych miejsc – 20 osób​ (utworzona zostanie 1 grupa)

Wymiar szkolenia – 8 godzin (3 godz. on-line + 5 godz. warsztat stacjonarny)​

Część I (on-line) – 03.11.2022 r. (czwartek), godz. 17.30-19.45
Część II (stacjonarnie) – 04.11.2022 r. (piątek), godz. 15.00-19.00 (z 15 min. przerwą), sala 111 w siedzibie CDDiT (Biblioteka Ekonomiczna w Sopocie)

Powrót do poprzedniej strony