„Równanie hipokampa” – czyli jak motywować do uczenia się

prowadząca: dr Anna Kot

Celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli w motywowaniu studentów do nauki.

Zajęcia składają się z dwóch części:

  • teoretycznej, podczas której omówione zostaną zagadnienia związane z:
    • – pojęciem motywacji z uwzględnieniem neurobiologicznych podstaw uczenia się,
    • – uwarunkowaniem i zarządzaniem procesem motywacyjnym,
    • – różnicami we wzorcach motywacyjnych,
    • – motywowaniem studentów osiągających słabsze wyniki lub porażki w nauce,
    • – zachętami zewnętrznymi i motywacją wewnętrzną.
  • warsztatowej, podczas której uczestnicy będą mieli okazję przedyskutowania i podzielenia się doświadczeniami związanymi z budowaniem motywacji wśród studentów (Jakie działania nauczyciela motywują studentów? Jakie elementy zajęć pobudzają studentów do działania (zasada 4U)? Jak motywować, jeśli nie oceną?)

Link do formularza zgłoszeniowego:  https://forms.office.com/e/uPn92Qz96a (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 19 lutego 2024 r. (godz. 8:00) do 23 lutego 2024 r. (godz. 12:00)

Liczba dostępnych miejsc: 12 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci (w miarę dostępności miejsc)


Wymiar szkolenia: 3 godziny (warsztat on-line)


Termin: 11.03.2024 r. 14:00-16:15


Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem

Powrót do poprzedniej strony