Gamifikacja w edukacji akademickiej

prowadzący: dr Wojciech Glac, prof. UG

Gamifikacja (grywalizacja) opiera się na wykorzystaniu elementów znanych ze świata gier w projektowaniu długotrwałego procesu uczenia się. Sfabularyzowana gamifikacja tworzy rdzeń procesu, w którym kurs akademicki staje się grą, studenci – graczami, a wykonywane przez nich zadania – misjami w grze. Dzięki wykorzystaniu gamifikacji możliwe jest wzbudzenie wśród studentów długotrwałej motywacji i zaangażowania w proces uczenia się. Dobrze zaprojektowana gra z atrakcyjną fabułą i misjami sprawia, że uczenie się staje się swoistą przygodą, a udział w rozgrywce źródłem pozytywnych emocji. Z doświadczeń własnych prowadzącego wynika, że stosowanie gamifikacji podnosi nie tylko motywację wśród studentów, ale realnie wpływa na jakość uczenia, zwiększając ilość i trwałość wiedzy i umiejętności zdobywanych przez studentów.

  Link do zapisów: https://forms.office.com/r/ajD4143MuS

Liczba dostępnych miejsc – 20 osób

Warsztat stacjonarny – 6 godzin


22.04.2022 r. (piątek) godz. 15.00-20.00


Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem

Powrót do poprzedniej strony