Co proponujemy?
Korzystając z najlepszych praktyk i naszego doświadczenia proponujemy szkolenia i webinaria dla kadry akademickiej i doktorantów pełniących obowiązki dydaktyczne.
Kto może skorzystać z naszych szkoleń?
Uczestnikami mogą być zarówno pracownicy mający już pewne doświadczenie w nauczaniu, jak i ci, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w dydaktyce na poziomie szkolnictwa wyższego.
Co wyróżnia nasze szkolenia?
-
- Nasi Eksperci reprezentują różne dziedziny nauki
- Korzystamy z wiedzy naukowej w zakresie dydaktyki
- Pracujemy różnymi metodami
- Kierujemy się potrzebami naszych Odbiorców
- Korzystamy z własnych wieloletnich doświadczeń i praktyki
- Treści szkoleniowe są ściśle dostosowane do uwarunkowań akademickich
Dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń?
-
- Uczestnicy otrzymują dostęp do wiedzy i umiejętności niedostępnych w szkoleniach prowadzonych przez firmy komercyjne
- Proponujemy sprawdzone rozwiązania
- Nabyte podczas szkoleń umiejętności przekładają się na wyższą jakość dydaktyki
- Uczelnia uzyskuje przewagę nad innymi instytucjami edukacyjnymi w szkolnictwie wyższym
Kto prowadzi szkolenia?
Nasz Zespół to aktywni i doświadczeni pracownicy naukowo-dydaktyczni i dydaktyczni Uniwersytetu Gdańskiego, którzy posiadają umiejętności i bogatą praktykę jako trenerzy w obszarach akademickich. W naszej pracy szkoleniowej czerpiemy zarówno z własnych doświadczeń jak i z ciągłego podnoszenia kompetencji poprzez uczestnictwo w rozmaitych formach doskonalenia zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Jakie tematy możemy zaproponować?
-
- Tutoring akademicki
- Gamifikacja, Game-based learning, inqury-based education, e-larning, blended-learning
- Neurodydaktyka
- Metody dynamizujące edukację akademicką
- Podejścia dydaktyczne rozwijające zaangażowanie studentów
- Ocenianie kształtujące w edukacji wyższej
- Metoda “Challenge based learning” (uczenie w oparciu o wyzwania) w szkole wyższej
- Metoda “Flipped classroom” (odwróconej sali) w szkole wyższej
- Metoda “Appreciative Inquiry” (dociekania doceniającego) w szkole wyższej
- Metoda pracy asynchronicznej w szkole wyższej
- Inspiracje konstruktywistyczne w edukacji akademickiej – idee, metody, narzędzia
- Indywidualne style studiowania – wstęp do diagnozy potrzeb i potencjałów studentek i studentów
- “Feedback” & “feedforward” jako metody dostarczania informacji zwrotnej
- TAO – Transformatywna autoobserwacja jako narzędzie samodoskonalenia w praktyce dydaktyki akademickiej
- Wystąpienia publiczne i autoprezentacja w kontekście akademickim
- Umiejętności interpersonalne (np. komunikacja, udzielanie informacji zwrotnej)
- Umiejętności osobiste (radzenie sobie z trudnymi emocjami w pracy akademickiej
- Praca metodą facylitacji i moderacji
- Metody problemowe w dydaktyce
- Zarządzanie czasem na wielu polach aktywności zawodowej
- Rubrics – tabele oceniania w dydaktyce akademickiej
- Empatia w komunikacji nauczyciela i studenta. Wprowadzenie do NVC (Non Violent Communication)
Zapraszamy do kontaktu: cddit@ug.edu.pl