Ściągi i ściągawki – o możliwościach ich wykorzystania na zajęciach praktycznej nauki języka obcego

prowadząca: Jolanta Hinc

Ściągi i ściągawki kojarzone są zazwyczaj negatywnie i definiowane jako niedozwolone korzystanie z pomocy przy odpowiedzi, kolokwium lub egzaminie. Niedozwolone, a jednak chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu po tego typu pomoc sięgnął. Ponieważ przygotowanie ściągawek wymaga czasu i wysiłku, warto zastanowić się nad ich wartością dydaktyczną oraz możliwościami wykorzystania w treningu sprawności językowych i poszerzaniu (samo)świadomości studentów. Celem szkolenia jest przedstawienie i dyskusja kilku propozycji wykorzystania przygotowanych przez studentów ściągawek jako narzędzia aktywizującego na akademickich zajęciach praktycznej nauki języka obcego.
Przedstawienie form ściąg i ściągawek, dyskusja nad ich postrzeganiem przez studentów i nauczycieli, przedstawienie możliwości wykorzystania ściągawek na zajęciach praktycznej nauki języka obcego na poziomie akademickim.
Ponieważ ściągi i ściągawki mogą mieć wartość dydaktyczną i służyć rozwijaniu sprawności językowych. Warto poznać i przedyskutować sprawdzone przykłady ich wykorzystania na zajęciach.

Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/z8S6EDYjXM (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 21.10.2024 r. (godz. 8:00) do 27.10.2024 r. (godz. 24:00)

Liczba dostępnych miejsc: 12 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy; doktoranci

Wymiar szkolenia: 2 godziny
Warsztat:
on-line

Termin: 13.12.2024 r. w godz. 16:30 – 18:00

Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem