Pisanie kreatywne jako narzędzie dydaktyczne – czy można nauczyć statystyki wierszem?
prowadząca: Beata Karpińska-Musiał
Celem szkolenia jest zapoznanie się z kilkoma formami kreatywnego pisania, które można wykorzystywać jako narzędzia dydaktyczne na bardzo różnych przedmiotach akademickich. Dzisiejsza kultura medialna uczyniła pisanie powszechną, ale zróżnicowaną formą komunikacji, dostępną szczególnie młodym pokoleniom studiującym. Warto ukierunkować pisanie tak, by służyło pogłębianiu akademickich treści przedmiotowych. Krótki, czterogodzinny warsztat obejmie praktyczną dyskusję nad tym, w jaki sposób opowiadanie, blog, vlog, wiersz, felieton czy limeryk mogą stać się metodą nauczania i uczenia się w sposób zupełnie zaskakujący i inspirujący.
Program: Czym jest pisanie kreatywne w perspektywie kognitywno-poznawczej? Opowiadanie, felieton, wiersz, blog – kompas literacki dla każdego nauczyciela; Twórczość studentów a metody dydaktyczne – szukanie pomostów.
Szkolenie warsztatowe umożliwi zapoznanie się z definicją i odmianami kreatywnego pisania, ale poprzez praktyczne ćwiczenia własne uczestników pozwoli na stworzenie swoich autorskich metod dydaktycznych do wykorzystania na zajęciach. Z tego szkolenia wyjdziesz z gotowymi narzędziami do pracy, w dodatku niewątpliwie zaskakującymi samych studentów!
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/MpCVbtFMXV (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 21.10.2024 r. (godz. 8:00) do 27.10.2024 r. (godz. 24:00)
Liczba dostępnych miejsc: 16 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy
Wymiar szkolenia: 4 godziny
Warsztat: stacjonarny
Termin: 13.01.2025 r. w godz. 15:00 – 18:15
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem