Monitorowanie zmiany u studenta w tutoringu
prowadzący: Grzegorz Grzegorczyk
Celem szkolenia jest zaproponowanie i przećwiczenie narzędzia do projektowania, monitorowania i ewaluacji zmiany w pracy tutorskiej
Zmiana jest trudna. A jednak dla większości ludzi zmiana będzie w pewnym momencie konieczna – będzie to krytyczny krok w kierunku realizacji ich potencjału i osiągnięcia celów, zarówno w pracy, we własnej edukacji, jak i w życiu osobistym. Twoi studenci będą potrzebowali twojego wsparcia w tym procesie. Będą potrzebowali tutorki/tutora. Jeśli jednak tutorka/tutor nie potrafi dostrzec istotnych zdarzeń, sytuacji, momentów w procesie edukacyjnym, nie ma możliwości skutecznego zarządzania procesem edukacyjnym. Dlatego mierniki zmiany w tutoringu dają możliwość zorientować się, na jakim etapie rozwoju jest twój tutorant, a jednocześnie pozwalają wam odpowiednio reagować, zwalniać lub przyspieszać tempo waszych działań. Z kolei brak mierników, to brak informacji o postępach lub ich braku. Jak widzisz, twoja umiejętność obserwowania i ewaluacji zmiany zwiększa szanse tutoranta na uzyskanie pożądanych efektów.
Podczas warsztatu:
• Sprawdzisz, co naprawdę działa, a co tylko tak wygląda.
• Dowiesz się jak zauważyć różnicę między „jeszcze się uczę” a „nie do końca mi to wychodzi”.
• Poznasz narzędzia do monitorowania (nie, niestety nie lupa).
Podczas warsztatu:
• Sprawdzisz, co naprawdę działa, a co tylko tak wygląda.
• Dowiesz się jak zauważyć różnicę między „jeszcze się uczę” a „nie do końca mi to wychodzi”.
• Poznasz narzędzia do monitorowania (nie, niestety nie lupa).
Podobno Einstein powiedział kiedyś: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów.” Ja tobie nie proponuję szaleństwa, tylko konkretne narzędzia, które pomogą tobie zrozumieć, czy twoja praca z tutorantem rzeczywiście zmienia coś na lepsze.
Bo bez tych narzędzi tylko intuicyjnie będziesz w stanie stwierdzić, czy twój tutoring rzeczywiście działa
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/tWJvj2AvnS (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 21.10.2024 r. (godz. 8:00) do 27.10.2024 r. (godz. 24:00)
Liczba dostępnych miejsc: 20 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy
Wymiar szkolenia: 6 godzin
Warsztat: stacjonarny
Termin: 15.01.2025 r. w godz. 9:00 – 14:00
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem