Wydział Filologiczny
Instytut Filologii Polskiej
Zakład Historii Literatury Polskiej
Jestem głęboko przekonana, że realizacja programu tutoringu daje obu stronom (studentom i nauczycielom akademickim) ogromną satysfakcję poznawczą, tutees przede wszystkim pozwala zakreślić krąg zainteresowań badawczych, a także pomaga w planowaniu pracy nad podjmowanym zagadnieniem i wspiera w projektowaniu ścieżki samorozwoju. Nasza współpraca może opierać się zatem na wspólnym przeglądzie wybranych lektur ważnych dla studenta z perspektyw przyszłych planów zawodowych, przybliżeniu danego problemu badawczego (w przypadku studentów specjalności nauczycielskiej – opracowanie koncepcji cyklu zajęć szkolnych) lub przygotowanie referatu na konferencję. Chętnie podejmę się projektów dotyczących krytyki baletowej, promocji wiedzy o kulturze epok dawnych i dziedzictwa kulturowego Polski (także w kontekście nauczania obcokrajowców).