Metoda refleksji powykładowych
prowadzący: Piotr Arłukowicz
Podczas szkolenia chcę zaprezentować adaptację metody 'walizki’ (jedna z form exit-poll), którą stosuję od lat podczas swoich zajęć. Opowiem jak przygotować się do tego zadania i co najważniejsze, jak wprowadzenie tej metody zmieniło i nadal zmienia moje zajęcia. Pokażę komentarze studentów dotyczące dobrych i złych rzeczy, które zauważali w moich wykładach.
Celem szkolenia jest zachęcenie prowadzących do wprowadzenia metody ciągłego pomiaru bezpośredniego swoich zajęć oraz do wprowadzenia dodatkowej pętli komunikacyjnej dedykowanej dla przedmiotu.
Dlaczego warto?
Praktyka zbierania informacji zwrotnej nie jest nowa, ale w moim przypadku okazała się bezcenna. Pozwoliła mi dostosować zajęcia do grupy, bardzo ułatwiła kontakt, i dzięki niej odkryłem, że studenci zupełnie inaczej wskazują rzeczy ważne w wykładzie, nieraz odwrotnie niż mogłem myśleć. Pozwoliło mi to również wydoskonalić swój charakter wykładowy, a sama metoda studentom daje jasno odczuć, że wykłady i zajęcia są zrobione dla nich i w odpowiedzi na ich szczególne potrzeby i zainteresowania. Jeżeli chcesz, aby Twoje zajęcia stały się lepsze, warto zapoznać się z tym, co udało mi się odkryć.

Zapisy: od 13.10.2025 r. (od godz. 8:00) do 17.10.2025 r. (do godz. 24:00)
Formularz zgłoszeniowy: https://forms.office.com/e/EAYAjaHpk4 (dostępny po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)

Liczba dostępnych miejsc: nieograniczona
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci

Czas trwania szkolenia: 2 godz.
Forma szkolenia: online

Termin: 7 listopada 2025 (piątek), godz. 10:00–11:45

Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem