prowadzący: dr Wojciech Glac, prof. UG
Podczas warsztatów zaprojektujesz kurs na platformie Moodle (Portalu edukacyjnym), który będzie mógł służyć do nauczania w formule e-learningowej lub jako kurs uzupełniający do zajęć odbywających się w formule stacjonarnej. Podczas warsztatów poznasz wszystkie najważniejsze funkcjonalności platformy, jej zasoby i aktywności, będziesz mieć możliwość ich przetestowania, a wszystko po to, aby projektując własny kurs wykorzystać potencjał Moodle do podniesienia atrakcyjności i efektywności prowadzonego przez siebie przedmiotu.
Udział w kursie wymaga wcześniejszego przygotowania treści gotowych do wprowadzenia do kursu (w tym materiałów dla studentów, zadań, pytań itp.).
Uwaga: Uczestnicy muszą mieć laptopy z dostępem do Internetu!
Plan szkolenia:
1. warsztat w formule stacjonarnej (6 godzin)
2. warsztat w formule stacjonarnej (6 godzin)
3. warsztat w formule zdalnej (opcjonalne indywidualne konsultacje) (6 godzin) – Link
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.office.com/e/SxXNSXHzfr (dostęp po zalogowaniu na pracownicze konto Office 365)
Zapisy w terminie: od 19 lutego 2024 r. (godz. 8:00) do 5 kwietnia 2024 r. (godz. 12:00)
Liczba dostępnych miejsc: 8 osób
Dla kogo? nauczyciele akademiccy, doktoranci (w miarę dostępności miejsc)
Wymiar szkolenia: 18 godzin (warsztat blended-learning)
Termin: Część I: 11.04.2024 r. 09:00-13:00 (warsztat stacjonarny) / Część II: 18.04.2024 r. 09:00-13:00 (warsztat stacjonarny)
Część III: 25.04.2024 r. 09:00-13:00 (warsztat on-line)
Udział w szkoleniu potwierdzony zaświadczeniem